اساسنامه سایت انتشارات علی

اساسنامه سایت انتشارات علی

1391/6/17

اساسنامه سایت انتشارات علی این قوانین جهت اطلاع کاربران از قوانین سایت می باشد . این مجموعه در نظر گرفته شده به هیچ وجه محدود کننده نیست و مانع فعالیت افراد نمی باشد و به منظور یادآوری به افراد در صورت مشاهده تخلف می باشد . این مجموعه قوانین به صورت نسخه اولیه جمع آوری شده و در صورت لزوم شاید مواردی به آن اضافه شود . 1- هر گونه بحث سیاسی ، قومی ، و مذهبی و ملیتی در سایت ممنو ع می باشد و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

 2- بر طبق قوانین سایت هر کاربری که از سوی مدیریت سایت سه پیام تذکر دریافت کند کلیه فعالیت های وی در سایت محدود و از سایت اخراج خواهد شد .

 3- هر کاربری که پیام تذکر داشته باشد فقط در صورت فعالیت های سازنده در مدت زمان در نظر گرفته شده از سوی مدیریت سایت می تواند پیام تذکر خود را باطل کند.

.4- کاربران و بازدیدکنندگان توجه داشته باشند در هنگام ارسال نظرات خود در مورد کتاب ها از مقایسه کتاب ها با یکدیگر و نویسنده ها با هم جدا خودداری کنند . در صورت تمایل به منظور مقایسه هر نویسنده نسبت به خودش سنجیده شود.

 5- اعلام نظرات منفی هیچ گونه محدودیتی ندارد و در صورتی که پیام ها کاملا مودبانه و بدون غرض ورزی وبه منظور بهسازی و پیشرفت باشد تایید خواهد شد.

 6- از آنجا که این سایت یک محیط فرهنگی می باشد کلیه پیام ها و نظرات فقط با زبان فارسی تایید می گردد و از تایید نظرات با زبان انگلیسی خود داری بعمل خواهد آمد.

7- از توهین به نویسنده ها و انتشارات جدا خودداری کرده و انتقاد ها را به صورت سازنده مطرح کنید .

8- با توجه به فرهنگی بودن این محیط از ادبیات مناسب استفاده کنید .

9- در حین ارسال نظرات خود حتما نام خود را کامل قید کنید و از ارسال با نام اختصاری خودداری کنید البته یک نام کامل به همراه یک حرف اختصاری ایرادی ندارد مانند( نوشین .م) ولی نظرات به اختصار کامل حذف می گردد مانند(س .ک)

10- امکان ثبت نام هر فرد فقط با یک نام کاربری وجود دارد و با افرادی که دو یا چند نام کاربری دارند برخورد خواهد شد. البته با اجرای برنامه جدید سایت این موارد دیگر مشاهده نخواهد شد.

11- کاربرانی که فعالیت سازنده و پیشنهاد های مورد تایید از طرف مدیریت سایت داشته باشند از سوی مدیر سایت امتیاز مثبت دریافت خواهند کرد.

 12- هر گونه تبلیغات در سایت اعم از محصولات دیگر ،فیلم ، سایت های دیگر و ... در این سایت ممنوع خواهد بود.

 13- هر گونه فعالیت در خارج از چار چوب سایت فقط با هماهنگی مدیر سایت امکان پذیر می باشد.

 14- هر گونه بحث فرهنگی و بحث در حیطه فعالیت سایت مجاز بوده در صورتی که مدیر سایت ادامه بحث را غیر مجاز بداند کاربران باید بحث را خاتمه دهند.

15- سایت نشر علی فقط یک مدیریت دارد و کلیه فعالیت ها زیر نظر مدیر سایت می باشد و در صورت نیاز یا لزوم همکار و جانشین خود را با اعلام سمت به اطلاع کاربران می رساند .

16- در صورت هرکونه تخلف از سوی کاربر دیگر از برخورد مستقیم و علنی خود داری کرده و مراتب را فقط به مدیر سایت اعلام کنید .

17- در هنگام ثبت نام ،نام کاربری و رمز عبور خود را به خاطر بسپارید تا مجبور به عضویت مجدد نباشید .

18- فقط کاربرانی اجازه نقد وبررسی کتاب را دارند که حداقل چهار ماه از عضویت و فعالیت آنها گذشته باشد.

19- بازدیدکنندگانی که در زمان اعلام نظرات خود در مورد کتاب ها بیش از دوبار در مورد یک کتاب نظر ارسال کنند نظرات آنها حذف می شود (به طور مثال کاربری در مورد کتاب X بیش از دوبار یک نظر را ارسال کند نظر ایشان حذف خواهد شد.

20- کاربران در هنگام ارسال نظرات انتقادی حتما ایمیل خود را قید کنند زیرا نظرت انتقادی مستقیما برای نویسنده ها ارسال می شود و در صورت تمایل نویسنده پاسخگو خواهد بود 

کلیه موارد بالا به عنوان قانون اولیه در نظر گرفته شده و ممکن است با گذشت زمان نیاز به تکمیل و اضافه باشد. مدیریت سایت .


ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*